Regulamin
Regulamin płatności dokonywanych drogą elektroniczną za udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach
§ 1 Postanowienia ogólne
- Przepisy niniejszego regulaminu określają zasady płatności dokonywanych droga elektroniczną za udział w konferencjach i szkoleniach, których Organizatorem jest Uniwersytet Śląski w Katowicach z siedzibą w Katowicach przy ul. Bankowej 12, 40-007 Katowice, NIP 634-019-71-34. Określenie „konferencja” w dalszej części niniejszego Regulaminu, dotyczy także szkoleń.
- Każda konferencja organizowana przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, która umożliwia dokonywanie opłat drogą elektroniczną posiada stronę Internetową, na której publikowane są szczegółowe informacje dotyczące tego wydarzenia. W szczególności znajdują się tam informacje o wysokości płatności, terminie płatności, oraz ewentualnych zniżkach. Znajdują się tam również informacje umożliwiające kontakt z osobami odpowiedzialnymi za organizację poszczególnych konferencji.
- Uniwersytet Śląski w Katowicach udostępnia adres email konferencje@us.edu.pl na który można przesyłać wszelkie informacje dotyczące konferencji organizowanych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wiadomości z tego adresu będą kierowane do osób odpowiedzialnych za poszczególne konferencje.
§ 2 Zgłoszenie udziału
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie konferencji jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem. Oznacza również akceptację postanowień niniejszego Regulaminu a także przestrzegania ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Rejestracji na konferencję należy dokonać w terminie określonym na stronie konferencji. Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą Uczestników i publikowania jej na stronach konferencji.
§ 3 Płatności za konferencję
- Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w Konferencji zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej Konferencji.
- Dokonanie płatności możliwe jest przelewem lub za pośrednictwem płatności on-line. Aby skorzystać ze zniżek należy dokonać rejestracji w wyznaczonym przez Organizatora terminie promocyjnym.
- Dokonanie wszystkich płatności w wymaganych niniejszym Regulaminem terminach jest warunkiem koniecznym uczestnictwa w Konferencji.
§ 4 Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 100% wpłaconej kwoty w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji w terminie określonym na stronie konferencji, przy czym termin ten nie może przypadać później niż na 14 dni przed rozpoczęciem konferencji.
- Po przekroczeniu tego terminu wszelkie zwroty wymagają uzgodnienia z Organizatorem konferencji.
- W celu rezygnacji z konferencji należy skontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za organizację konferencji za pomocą poczty elektronicznej przesyłając wiadomość na adres znajdujący się na stronie konferencji.
§ 5 Przetwarzanie danych uczestników konferencji i zasady bezpieczeństwa
- Dane osobowe Uczestników przechowywane są w czasie korzystania z serwisu konferencji oraz z serwisu płatności. Po tym terminie dane przechowywane są w zakresie niezbędnym do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności.
- Uniwersytet Śląski w Katowicach podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji.
- Danych użytych do transakcji w systemie płatności nie można zmienić, ani usunąć gdyż są one częścią transakcji. Danych zbieranych automatycznie do transakcji zakupu nie da się zmienić lub usunąć.
- Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- Usunięcie konta użytkownika z serwisu wymaga bezpośredniego kontaktu z organizatorem konferencji i przesłania prośby na adres poczty elektronicznej znajdujący się na stronie konferencji.
- Wszyscy Uczestniczy korzystający z serwisu konferencji oraz serwisu płatności są odpowiedzialni za bezpieczeństwo swojego konta użytkownika. W szczególności użytkownicy zobowiązani są do przechowywania hasła w sposób bezpieczny i nie udostępniania go osobom trzecim.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem, który opublikowany będzie na stronie internetowej: konferencje.us.edu.pl
- Organizator zastrzega sobie prawo – w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych – do odwołania, lub przełożenia Konferencji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Po ogłoszeniu przez Organizatora zmian w Regulaminie każdy Uczestnik, który wypełnił formularz rejestracyjny powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Uczestnik powinien pisemnie powiadomić Organizatora o takiej decyzji środkami komunikacji elektronicznej na adres znajdujący się na stronie konferencji. Oświadczenie to powinno dotrzeć do Organizatora najpóźniej w terminie 7 dni od wejścia w życie zmienionego Regulaminu. Jeżeli Organizator nie otrzyma oświadczenia Uczestnika o braku akceptacji zmian Regulaminu w podanym wyżej terminie, przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował zmieniony Regulamin.