Regulamin

Regulamin płatności dokonywanych drogą elektroniczną za udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Przepisy niniejszego regulaminu określają zasady płatności dokonywanych droga elektroniczną za udział w konferencjach i szkoleniach, których Organizatorem jest Uniwersytet Śląski w Katowicach z siedzibą w Katowicach przy ul. Bankowej 12, 40-007 Katowice, NIP 634-019-71-34. Określenie „konferencja” w dalszej części niniejszego Regulaminu, dotyczy także szkoleń.
  2. Każda konferencja organizowana przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, która umożliwia dokonywanie opłat drogą elektroniczną posiada stronę Internetową, na której publikowane są szczegółowe informacje dotyczące tego wydarzenia. W szczególności znajdują się tam informacje o wysokości płatności, terminie płatności, oraz ewentualnych zniżkach. Znajdują się tam również informacje umożliwiające kontakt z osobami odpowiedzialnymi za organizację poszczególnych konferencji.
  3. Uniwersytet Śląski w Katowicach udostępnia adres email konferencje@us.edu.pl na który można przesyłać wszelkie informacje dotyczące konferencji organizowanych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wiadomości z tego adresu będą kierowane do osób odpowiedzialnych za poszczególne konferencje.

§ 2 Zgłoszenie udziału

  1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie konferencji jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem. Oznacza również akceptację postanowień niniejszego Regulaminu a także przestrzegania ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
  2. Rejestracji na konferencję należy dokonać w terminie określonym na stronie konferencji. Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą Uczestników i publikowania jej na stronach konferencji.

§ 3 Płatności za konferencję

  1. Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w Konferencji zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej Konferencji.
  2. Dokonanie płatności możliwe jest przelewem lub za pośrednictwem płatności on-line. Aby skorzystać ze zniżek należy dokonać rejestracji w wyznaczonym przez Organizatora terminie promocyjnym.
  3. Dokonanie wszystkich płatności w wymaganych niniejszym Regulaminem terminach jest warunkiem koniecznym uczestnictwa w Konferencji.

§ 4 Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 100% wpłaconej kwoty w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji w terminie określonym na stronie konferencji, przy czym termin ten nie może przypadać później niż na 14 dni przed rozpoczęciem konferencji.
  2. Po przekroczeniu tego terminu wszelkie zwroty wymagają uzgodnienia z Organizatorem konferencji.
  3. W celu rezygnacji z konferencji należy skontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za organizację konferencji za pomocą poczty elektronicznej przesyłając wiadomość na adres znajdujący się na stronie konferencji.

§ 5 Przetwarzanie danych uczestników konferencji i zasady bezpieczeństwa

  1. Dane osobowe Uczestników przechowywane są w czasie korzystania z serwisu konferencji oraz z serwisu płatności. Po tym terminie dane przechowywane są w zakresie niezbędnym do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności.
  2. Uniwersytet Śląski w Katowicach podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji.
  3. Danych użytych do transakcji w systemie płatności nie można zmienić, ani usunąć gdyż są one częścią transakcji. Danych zbieranych automatycznie do transakcji zakupu nie da się zmienić lub usunąć.
  4. Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  5. Usunięcie konta użytkownika z serwisu wymaga bezpośredniego kontaktu z organizatorem konferencji i przesłania prośby na adres poczty elektronicznej znajdujący się na stronie konferencji.
  6. Wszyscy Uczestniczy korzystający z serwisu konferencji oraz serwisu płatności są odpowiedzialni za bezpieczeństwo swojego konta użytkownika. W szczególności użytkownicy zobowiązani są do przechowywania hasła w sposób bezpieczny i nie udostępniania go osobom trzecim.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem, który opublikowany będzie na stronie internetowej: konferencje.us.edu.pl
  2. Organizator zastrzega sobie prawo – w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych – do odwołania, lub przełożenia Konferencji.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
  4. Po ogłoszeniu przez Organizatora zmian w Regulaminie każdy Uczestnik, który wypełnił formularz rejestracyjny powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Uczestnik powinien pisemnie powiadomić Organizatora o takiej decyzji środkami komunikacji elektronicznej na adres znajdujący się na stronie konferencji. Oświadczenie to powinno dotrzeć do Organizatora najpóźniej w terminie 7 dni od wejścia w życie zmienionego Regulaminu. Jeżeli Organizator nie otrzyma oświadczenia Uczestnika o braku akceptacji zmian Regulaminu w podanym wyżej terminie, przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował zmieniony Regulamin.